27 Ocak 2013 Pazar

Çamaşırda hidrojen peroksit (oksijenli su) kullanımı




 
 
 
Çamaşır deterjanı yapmaya başladıktan sonra yabancı yayınları okudukça çamaşır suyunun
 
 zararlarını ve aslında bir zehir olduğunu öğrendikçe çamaşır suyundan soğudum ve bir günde karar
 
verip hayatımdan tam olarak silip attım. Artık ben çamaşır suyu kullanmıyorum...
 
 
Nemi kullanıyorum oksijenli su, hani tüm saç boyalarının vazgeçilmezi olan oksijenli su....
 
Aslında konsantre olarak aldığınızda çokta pahalıya mal olmuyor .
 
1 litresi (hammaddeler.com) 30 TL tabii ki bu konsantrasyonda kullanılmıyor  temizlik ve leke
 
çıkarıcı ağartıcı olarak %3.5 %5' lik kullanılıyor.
 
 


 
 
 
 
% 50 lik hidrojen peroksit alındığında 1 litre suya 60 cc(santilitre) karıştırılıyor.
 
 
söz gerek yok siz hesabınızı yapın..
 
Kullanım alanlarına gelince çamaşır suyu kullanılan her alanda güvenle kullanıyor. Meyve ve sebze
 
yıkanması da buna dahil...
 
Çamaşırda ağrıtıcı olarak kullandığım süre zarfında hiç bir çamaşırım bozulmadı. Ayrıca renklilerde
 
 de çamaşır suyundaki ağrıma bozulma oluşmadı açıkçası ben renklilerde de kullanıyorum.
 
 
Ama yoğun meyve veya yağ lekelerinde arap sabunu ile birlikte kullanıp 1 saat lekeli bölgeye
 
arapsabunu + hidrojen peroksit % 3 karışımı sürüp bekletince
 


    Lekeler değişip morumtırak bir renk alıp soluklaşıyor. Daha sonra ev yapımı çamaşır deterjanı ile

 60 derecede yıkanınca,




                                                                 İşte sonuç


   Aynısını renklilerde de uyguladım,



      Arap sabunlu  % 3 lük hidrojen peroksit ile 1 saat bekledikten sonra




                                                                Yıkandıktan sonra


 


 
    Birde genel olarak beyaz çamaşırlarda hani derler ya kar gibi olsun diye bir avuç arapsabununu 1su
 
bardağı kadar hidrojen peroksit ve yaklaşık 1 litre su ile karıştırıp beyaz çamaşırlarımı 1 gece bunun
 
 içinde bekletip ertesi gün 60 derece veya 70 derecede yıkıyorum gene kendi yaptığım deterjanı
 
 kullanıyorum.
 
 
Önemli bir bilgiyi de unutmadan söyleyim Hidrojen peroksit her zaman koyu renkli içine ışık
 
 almayan şişlerde muhafaza edilmesi gerekiyor. Yoksa etkisini kaybediyor...
 
 
 
Denemesi size kalmış .
 
 
 
 
Biliyorum marketten almak çok daha kolay ve hepimiz zamanla yarışıyoruz evet çok doğru
 
ama sağlığımızı kaybedince bir daha geri dönüş olamayacak bütün çabam pişman olmamak için
 
 
                                                             ZEHİRSİZ GÜNLER.......
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder