19 Aralık 2012 Çarşamba

Bulaşık makinesinin içinin temizlenmesi



  


 
 
 
 
Bulaşık makinesinin içi zamanla gerçekten kirleniyor ve kireç lekeleri oluşuyor.  onunda temizliğe
 
ihtiyacı oluyor . Ayda 1 kere bu temizliği yapıyorum  herkese de öneriyorum..
 

 
 
Hiç bir zehirli, kimyasal içermeyen bir karışımla çok kolay hallediyorum bu işi...
 
 


 
 

 
İşte makinemin durumu
 
 
 
 
Çok basit bir tarif;
 
 
 
1 su bardağı sirke bunu makinenin içerisine bir bardağın içine koyuyorum.
 
Makinenin deterjan gözüne 1/2 çorba kaşığı limon tuzu , 1tatlı kaşığı çamaşır sodası, 1 tatlı kaşığı
 
boraks hepsini deterjan gözüne koyup kapatıyorum sonra 70 derecelik programda boş olarak
 
yıkıyorum..
 
 
 




                  İŞTE   HEPSİ  BU  KADAR   TERTEMİZ    VE    ZEHİRDEN    UZAK.....
 
 
 
 

5 yorum:

  1. merhaba acaba bu 1 bardağı sirkeyi makinenin içine döküyor musunuz yoksa bardağın içinde sirke kalıyor mu?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben bardakları resimdeki gibi koyup makineyi öyle çalıştırıyorum.

    YanıtlaSil
  3. ben izmirde boraks bulamadım nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  4. Borax bocek zehirlemede kullanilan bir kimyasaldir!

    YanıtlaSil
  5. Merhaba işim sebebi ile bloğuma bir süre ara vermeye karar verdiğim için size ancak cevap yazıyorum .Biraz geç ama internetten almayı düşünebilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam hammaddeler .com da görmüştüm.. Gecikme için özür dilerim.

    YanıtlaSil